لیست قیمت سفال خام در شیراز

سفال خام در شیراز با توجه به گوناگونی و تنوع در طرح ها وشکل های آن همجنین کیفیت آن در شهرهای مختلف قیمت های مختلفی دارد برای تهیه لیست قیمت سفال خام در شیراز با ما در ارتباط باشید.

سفال خام چیست؟

سفال خام در شیراز

مطمئنا همه شما در اطراف خود و مکان های مختلف ظروف یا گلدان های سفالی بسیاری درطرح ها وشکل های متنوع رنگی و تزئین شده را دیدید که همه اینها از سفال خام ساخته شده است.

در واقع در کارگاههای سفال گری,سفال گر با دستان هنرمند خود سفال خام را در طرحهای مختلف شکل میدهد و سپس بعد از پختن و خشک شدن در کورهای سفال پزی, تزئین میشود.

سفال خام شکل داده شده و رنگ شده همان انواع ظروف هفت سین فیروزه ای رنگ یا ظرفهای لعابی دیزی یا پارچ ولیوان های زیبا و بسیاری ظروف تزئینی دیگر است که نگاه هر بیننده ای را به خود جذب میکند.

سفال خام در بسیاری از شهرهای ایران در کوره های سفال پزی در طرحهای مختلف ساخته میشود که از جمله شهرهای زیر را میتوان نام برد:

  • همدان
  • شیراز
  • تهران
  • یزد
  • کاشان
  • اصفهان
  • لالجین
  • قم
    و…

قیمت عمده سفال خام

همان طور که میدانید در میان خریداران انواع کالاها عده ای از خریدارن به دنبال خرید عمده در حجم یا تعداد زیاد کالای مورد نظر با قیمت ارزان هستند.

در میان همه کالاها,سفال خام نیز متقاضیان بسیاری را برای خرید آن به صورت عمده دارد که به دنبال خرید انواع سفال خام مرغوب با قیمت ارزان میباشند زیرا که قیمت عمده سفال خام در بازار تا حدی متغیر است

از این رو دغدغه خریداران عمده سفال خام این است که با ارزان ترین قیمت موجود در بازار تهیه کنند.

برای خریداران, مراکز فروشی که به طور مستقیم سفال خام را تولید و عرضه میکنند انتخاب مناسبی است زیرا این مراکز فروش قیمتی ارزان تر از رنج بازار را عرضه میکنند که این امر موجب میشود خریداران عمده سفال خام با قیمتی ارزان تر خریداری و با سود مناسب تری به فروش برسانند.

قیمت سفال خام در شیراز

سفال خام در شیراز

سفال خام که جزء یکی از صنایع دستی کشور عزیزمان به شمار می آورد زیبایی خاص ومنحصر به فردی دارد و به شکل های ظروف تزئینی مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد همچنین استفاده از آن به عنوان ظروف روزانه نیز توصیه میشود.

سفال خام در کارگاههای سفال پزی به حالت های مختلف شکل میگیرد و ظروف و وسایل تزئینی سفالی که در بازار میبینیم را ایجاد میکند.

از این رو سفال خام دربسیاری از شهرهای ایران از جمله در شیراز در کارگاهای سفال پزی ساخته میشود.

سفال خام در شیراز که در کارگاه های سفال گری شیراز شکل داده و پخته میشود درقیمت های مختلفی در بازار شیراز وجود دارد.

قیمت سفال خام در شیراز با توجه به کیفیت آن, نوع سفال خام و اینکه از چه مراکزی در شیراز سفال خام را تهیه کنیم,متفاوت میباشد.

تماس با ما