جدیدترین مدل ست چای خوری سفالی

یکی از لوازم خانه و آشپزخانه که با آن می توان لحظه های زندگی را به لحظاتی گرم تبدیل کرد و اوقاتی را کنار خانواده با آرامش سپری کرد؛ ست چای خوری است. این ست های زیبا که به صورت روزانه مورد استفاده قرار گرفته و می توان چای داغ و لذیذ را در آن ها نوش جان کرد؛ برگرفته از جنس‌های مختلفی بوده که یکی از شیک ترین آن ها، ست چای خوری سفالی است. از این ست های زیبا برای پذیرایی از مهمان هم می توان استفاده کرد. در حال حاضر برای سفارش انواعی از جدیدترین مدل ست چای‌خوری سفالی می توان از برترین مراکز خرید وارد شد.

جدیدترین مدل ست چای خوری سفالی

ست چای خوری سفالی شامل چه مواردی است؟

ست چای خوری سفالی شامل چه مواردی است؟در معرفی یکی از ست های چای خوری که زینت بخش خانه های امروزی است و وسیله ای برای نوشیدن انواع چای یا حتی دمنوش به شمار می روند؛ می توان به ست چای خوری سفالی اشاره کرد.
این ست ها دارای تزییناتی سنتی و فوق العاده قشنگی بوده که یکی از مدل های رایج و البته دیدنی آن، ست چای‌خوری سفالی میناکاری است.
در این ست های بسیار خوب، علاوه بر اینکه جلوه ای خوشایند قابل ملاحظه است؛ مزیت های دیگری هم وجود دارد.
برای مثال می توان به گرم ماندن چای حتی بعد از گذشت چند دقیقه درون این ظروف اشاره کرد که اگر مهمانان مشغول گپ و گفت شدند؛ چای لب سوزشان سرد نشود.

اما پرسیده می شود که ست چای خوری سفالی شامل چه مواردی است؟
در پاسخ باید گفت که شامل این محصولات می شود:

  • فنجان
  • نعلبکی
  • قوری
  • قندان

قیمت انواع ست چای خوری سفالی

قیمت انواع ست چای خوری سفالیانواع ست چای خوری سفالی با توجه به تزیینات خاصی که روی آن ها اعمال و اجرا شده است و طرح های ساده تا شلوغ تر را شامل می شوند؛ دارای قیمت های متفاوتی اند.
همچنین باید گفت که این ست های گِلی فرم که واقعاً از سایر ست های چای خوری، متفاوت تر به نظر می آیند؛ در تعداد مختلفی به فروش می رسند. مانند:

  • ست چای خوری 6 پارچه
  • ست چای خوری 9 پارچه
  • ست چای خوری 12 پارچه
  • ست چای خوری 24 پارچه
  • و …

بنابراین تعداد این ست ها را هم می توان از عوامل موثر دیگر بر قیمت ست چای‌خوری سفالی دانست.
اکنون برای اینکه موفق به دریافت بهترین قیمت از این ست های وسوسه انگیز و دلنواز شوید و بتوانید آن ها را از قیمت واقعی‌شان در بازار، به صورت ارزانتر تهیه کنید؛ لازم است از مراکز فروش مستقیم، درخواست ها و سفاشات عمده خود را به ثبت برسانید.
اینگونه مراکز اقدام به عرضه بی واسطه این ست های سفالی کرده و در نتیجه شرایط مساعدتری را برایتان رقم خواهند زد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما