خرید ظروف سفالی دکوری از همدان

ظروف سفالی دکوری امروز به عنوان یکی از وسایل تزئینی جدا نشدنی از خانه های مردم ایران زمین است و اغلب خانواده های اصیل حداقل چند نمونه از این اشیا زینتی را بعنوان دکوراسیون داخل منازل خود مورد بهره برداری قرار می دهند. افراد زیادی به دنبال خرید انواع ظروف سفالی در بازار می باشند. معروف ترین مراکز فروش این ظروف در کشور ما، استان همدان و شهر لاجین است که آوازه ای جهانی دارد و به عنوان پایتخت ظروف سفالی و دکوری در منطقه خاور میانه شناخته می شود. برای بررسی بیشتر این محصول از نظر کیفیت و قیمت در ادامه با ما همراه باشید. 

خرید ظروف سفالی دکوری از همدان

مشخصات ظروف سفالی دکوری خوب

مشخصات ظروف سفالی دکوری خوبظروف سفالی همانطور که گفته شد به عنوان دکوری در منازل استفاده می شود و در طرح ها و اندازه های گوناگون نیز در بازار موجود می باشد. در اینجا به برخی از ظروف سفالی دکوری که طرفداران زیادی نیز در بین خانواده های ایرانی دارند اشاره می کنیم:

  • کاسه سفالی 
  • بشقاب سفالی دیوارکوب
  • گلدان های سفالی لعاب دار
  • پارچ های سفالی منقش 
  • قوری و فنجان سفالی مینا کاری شده
  • و … 

بطور کلی ظرف سفالی به ظروفی اطلاق می شود که به وسیله خاک های رس که چسبندگی بالایی دارد و به درجه حرارت کمتری جهت پخت احتیاج دارد، تهیه می شوند. بهترین ظروف دکوری سفالی دارای ویژگی ها و مشخصاتی هستند که تعدادی از این خصوصیات به شرح زیر می باشد:

  1. مواد اولیه خوب در ساخت آن به کار رفته است
  2. از تعادل و ایستادگی خوبی برخوردار هستند
  3. قسمت های بیرونی آن فاقد ترک می باشد
  4. لبه های ظروف دارای پریدگی و شکستگی نیست
  5. به واسطه پخت صحیح در کوره از استحام کافی برخوردارند
  6. از طرح و نقش های زیبا در آن استفاده شده است
  7. دارای لعاب یکنواخت هستند
  8. و …

خرید ظروف سفالی دکوری در ایران

خرید ظروف سفالی دکوری در ایراندر قسمت های قبل گفته شد که سفال و ظروف سفالی دارای قدمت چند هزار ساله می باشند و از دیر باز به عنوان دکوری و دیزاین خانه توسط افراد مورد استفاده قرار می گرفت. این ظروف در حال حاضر با کیفیت بالا و قیمت های متنوع توسط شرکت های مختلف تولیدی در سراسر کشور تولید و به بازار عرضه می شود به طوری که خریداران می توانند با مراجعه به مراکز فروش، بهترین سفال دکوری مد نظر خودشان را انتخاب و خریداری نمایند. علاوه بر این روش خرید حضوری، این مجموعه شرایطی را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون نیاز به حضور فیزیکی و تنها از طریق ثبت سفارش اینترنتی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. برای این منظور کافیست با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و ظروف سفالی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را سفارش دهید تا در کوتاهترین زمان ممکن و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما