خرید کوزه آب سفالی درجه یک

شهر گیلان، یکی از شهرهایی است که، از کوزه سفالی برای نگه داری آب آشامیدنی، استفاده می کنند. کوزه آب سفالی خواصی دارد، که بعضی از مردم ترجیح می دهند از این محصولات، برای نگهداری آب استفاده نمایند. محصولات سفالی، آب آشامیدنی را خنک و گوارا نگه می دارند. آب های آشامیدنی، دارای مقادیر کمی از موادی هستند که برای بدن انسان، مضر است. که می توان آن ها را به وسیله کوزه، دفع نمود. ما با صرف کمترین مبلغ می توانیم، کوزه های سفالی در اندازه های مختلف تهیه کرده، و در منزل یک تصفیه کننده کوچک و طبیعی راه اندازی کنیم. این خواص در مواردی مانند آرکوپال مقصود بیضی وجود ندارد.

خرید کوزه آب سفالی درجه یک

انواع مختلف کوزه آب سفالی

انواع مختلف کوزه آب سفالیکوزه های آب سفالی، در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار وجود دارد، که با قیمت های گوناگونی خرید و فروش می شود. برای نگهداری آب آشامیدنی، بهتر است از کوزه های بدون لعاب استفاده نماییم. زیرا که تمام خواص این محصولات، در خاک رسی است که آب باید بطور مستقیم با آن تماس داشته باشد.

انواع کوزه در بازار:

  • کوزه یک و نیم لیتری
  • کوزه سه لیتری
  • کوزه پنج لیتری
  • کوزه هفت لیتری
  • خمره

کوزه ها سایزهای مختلفی دارند، شما می توانید اندازه دلخواه خود را خریداری نمایید. در هنگام خرید، دقت داشته باشید که محصول، حتما از خاک رس ساخته شده باشد و دیواره آن دارای ضخامت مناسبی باشد. برای اطمینان از سوراخ نبودن آن نیز می توانید، کوزه را پر از آب کرده و تا ساعتی صبر کنید. در برخی از فروشگاه ها، کلمن هایی نیز وجود دارد که علاوه بر داشتن درب مناسب، یک پایه شیر برای برداشتن آب تصفیه شده بر روی آن ها تعبیه شده است. پس از استفاده طولانی مدت از کوزه ها و کلمن های سفالی، منافذ دیواره های آن بسته شده که در این صورت، نیاز است که محصول جدیدی خریداری نمایید.

خرید آسان کوزه آب سفالی

خرید آسان کوزه آب سفالی خرید کوزه سفالی مانند ملامین نگین یزد، می تواند بصورت اینترنتی و صرف کمترین زمان، صورت پذیرد. در این صورت شما می توانید محصولات سفالی را، در سایزهای گوناگون مطابق سلیقه سفارش دهید.
برای تصفیه آب بصورت صد در صدی، شما باید یک کوزه بزرگ را پر از آب نموده و بر روی یک کوزه دیگر قرار دهید، پس از مدتی، آب از کوزه تراوش کرده و داخل کوزه پایینی می ریزد. این آب کاملا تصفیه شده، و نوشیدن آن، باعث دفع سموم از بدن، آرامش بخش، و بدن را در برابر انواع بیماری ها، مقاوم خواهد ساخت.
آب نگهداری شده درون کوزه، به علت اینکه دیواره کوزه را نمناک می کند، باعث خنک شدن آب درون آن می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما