ظروف سفالی هنری در مراکز معتبر

امروزه با طراحی های متنوع و قالب های آماده مخصوص سفال و همچنین استفاده از رنگ های جذاب و دلنشین می توان ظروف سفالی هنری را تولید کرد. تلفیق مینا کاری و سفال منجر به تولید یک محصول فوق العاده زیبا شده که جلوه ی خاصی به محیط خانه یا محل کار می دهد. نقوش آبی، سبز و گاهی قرمز مینا بر سفال سبب زیبایی هر چه بیشتر آن می شود. با ترکیب این دو هنر می توان ظروف سفالی هنری فراوانی  تولید کرد که انتخاب مناسبی برای افراد با سلیقه می باشد. 

ظروف سفالی هنری در مراکز معتبر

به کارگیری خلاقیت در طراحی ظروف سفالی هنری

به کارگیری خلاقیت در طراحی ظروف سفالی هنریدر گذشته بیشتر از ظروف ساده سفالی بدون رنگ آمیزی خاصی استفاده می شد اما امروزه انواع ظروف سفالی هنری به واسطه رنگ آمیزی جذابی که دارند جلوه ی خاصی به دیوار و دکور خانه می بخشند و طرفداران بیشتری نیز دارند.

هنر نقاشی و طراحی بر روی سفال از قدیم در بین ایرانیان و مردم شرق آسیا رواج داشته است. در گذشته بیشتر از طرح های سنتی و اسلیمی بر روی سفال استفاده می شد، اما امروزه علاوه بر طرح های قدیمی از طرح های فانتزی نیز برای رنگ آمیزی این ظروف استفاده می شود.

علاوه بر میناکاری، می توان از رنگ های مختلفی برای رنگ آمیزی ظروف  استفاده کرد اما متداول ترین آن ها، رنگ های اکریلیک می باشند. این رنگ ها در عین براق کردن ظرف، شستشوی ظرف را نیز امکان پذیر می کنند. از گواش و ماژیک نیز برای این منظور می توان استفاده کرد.

برای طرح بندی روی ظروف از قالب های مخصوص نقاشی که شابلون نامیده می شود می توان استفاد کرد. با شابلون عملیات رنگ آمیزی و طراحی با دقت و سرعت بیشتری انجام می گیرد. با طرح های جذابی به رنگ های آبی، فیروزه ایی، نارنجی و قرمز می توان زیبایی خیره کننده ایی به ظروف سفالی بخشید.

پخش انواع ظروف سفالی هنری

پخش انواع ظروف سفالی هنری امروزه تولید کنندگان فراوانی اقدام به پخش انواع ظروف سفالی هنری در سطح کشور می کنند بخصوص شهر هایی مانند اصفهان و لالجین همدان. می توان گفت سوغات اصلی این شهر ها، ظروف سفالی فانتزی و هنری می باشد.

به علت وجود طرح و سایز های مختلف، قیمت ظروف هنری سفالی نیز در بازار متفاوت می باشد. خریداران محترم می توانند این محصولات را در ابعاد و طرح های متفاوت از شهر های نام برده شده بصورت مستقیم تهیه کنند. همچنین در سایت های مختلف اینترنتی نیز طیف وسیعی از این کالا وجود داشته که می توان با ثبت سفارش، این محصول را در اسرع وقت دریافت کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما