فروشنده عمده ظروف لعابی رنگی

ظروف لعابی رنگی در بازار در شکل ها و طرح های مختلف دیده می شوند و تقریبا مطابق با سلیقه ی همه افراد می باشند. این محصولات بسیار زیبا و پر مصرف هستند و امروزه بیشترین فروش را در بازار دارند. معمول بسیاری از چینی ها و ظروف سرامیکی و فلزی و سفال را لعاب می دهند و بدین ترتیب ظروف لعابی ساخته می شوند. لعاب باعث تثبیت طرح و رنگ محصول می شود و با ایجاد سطحی براق، باعث زیبایی بیشتر ظروف می گردد.

فروشنده عمده ظروف لعابی رنگی

تقسیم بندی انواع ظروف لعابی

تقسیم بندی انواع ظروف لعابی انواع ظروف لعابی از لحاظ نوع لعاب به شرح زیر می باشد:

  • لعاب بی رنگ
  • لعاب رنگی
  • لعاب کدر  

لعاب بی رنگ از ترکیب خاک چینی سفید، سیلیس و کلسیم است که در نهایت ترکیبی کاملا بی رنگ به وجود می آورد. این نوع لعاب تنها محصول را شفاف و براق می کند و باعث استحکام بیشتر آن می شود.

لعاب رنگی از ترکیبات مختلفی ساخته می شود که هر کدام رنگ خاصی را ایجاد می کند. این ترکیبات به شرح زیر می باشد:

  • اکسید آهن برای ایجاد رنگ سبز
  • اکسید مس برای رنگ آبی
  • کرومات سرب رنگ زرد
  • کاسیوس رنگ ارغوانی

این نوع لعاب بیشتر بر روی ظروف سفالی انجام می شود، تا به سفال رنگ ببخشد.

لعاب کدر برای ظروف چینی ارزان قیمت انجام می شود و همانطور که از اسم ان مشخص است، حالتی غیرشفاف دارد. ترکیبات ان نیز شامل: نمک و کربنات سدیم و تعدادی دیگر از ترکیبات آلی می باشد.

برای تهیه ی هر کدام از لعاب ها، این مواد آلی و معدنی را آسیاب کرده و به صورت خمیری در آورده و سپس آن را روی ظروف می کشند.

در بازار حتما انواع پارچ و لیوان های سفالی که دارای لعاب هستند را دیده اید. این ظروف استحکام بالایی دارند و پس از لعاب کاری، محکم می شوند و به جرئت می توان گفت، به راحتی نمی شکنند.

عرضه کننده بهترین ظروف لعابی

عرضه کننده بهترین ظروف لعابی فروشنده ظروف لعابی، معمولا بهترین ظروف را با بهترین نوع لعاب به فروش می رساند. 

در ظروف فلزی لعابی، در صورتی که از مواد مرغوب جهت لعاب استفاده شده باشد، امکان زنگ زدن ظرف وجود ندارد و برای پخت و پز بسیار مناسب خواهد بود.

بعضی از عرضه کنندگان این محصول، ظروف را دوبار لعاب می دهند. این کار باعث استحکام بالای آن محصول و عمر طولانی تر آن خواهد شد.
نحوه ی لعاب زدن ظروف به این صورت است که محلول رقیقی از آب و ترکیبات آلی گفته شده تهیه می کنند و سپس ظروف را در این محلول غوطه ور کرده و داخل کوره می فرستند.

ظروف لعابی هم به عنوان دکوری بسیار زیبا هستند و هم قابل استفاده می باشند. می توان از آن ها به عنوان ظروف پذیرایی و یا سرویس ناهار خوری استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما