فروش اردو خوری سفالی سفید با کیفیت

اردو خوری سفالی سفید جدید بوده و با کیفیت و طراحی منحصر به فرد خود زیبایی دو چندانی به چیدمان میز غذای شما میدهد. رنگ سفید این محصول قابلیت هماهنگی و ست شدن با طیف وسیعی از چیدمان و رنگهای استفاده شده در سفره و یا میز غذای شما را دارد.

فروش اردو خوری سفالی سفید با کیفیت

نحوه تولید اردو خوری سفالی سفید

نحوه تولید اردو خوری سفالی سفید

اردو خوری به مجموعه ای از ظروف برای سرو اردو گفته میشود. منظور از اردو همان پیش غذا است. اردو یا اردور کلمه ای فرانسوی به معنی پیش غذا است که در فارسی هم به همین نام رواج یافته است.

پیش غذا را قبل از غذای اصلی سرو میکنند, و اندازه و حجم آن کمتر از غذای اصلی است و گاهی به جای قاشق و چنگال با دست خورده می شود.

نکته حائز اهمیت این محصول این است که ساخت ایران بوده , که از لحاظ کیفیت و طراحی با نمونه های مشابه خارجی خود برابری می کند.

اردو خوری سفالی سفید در عین حال قیمت مناسبتری نیز نسبت به محصولات مشابه خارجی خود دارد و شما ضمن خرید این محصول هم از تولید کننده داخلی حمایت کرده و هم جنس با کیفیتی را روانه منزل خود می کنید و برای استفاده در جشن ها , تولدها و میهمانی های خود و مناسبت های مختلف با خیالی اسوده میتوانید از آن برای سرو پیش عذا و فینگر فودها استفاده کنید.

فراموش نکنید اولین چیزی که در هنگام سرو غذا به چشم میهمانان شما می آید ظروف پذیرایی شما و همچنین تزئین غذایی است , که میهمان را تشویق به امتحان کردن مزه آن می کند.

سفالگری یکی از قدیمی ترین اختراعات بشر در طول تاریخ است.

سفال یکی از زیباترین و کاربردی ترین صنایع دستی است که از خاک رُس ساخته میشود.

خاک رُس دارای خاصیت چسبندگی فوق العاده ای است و شکل دهی گِلِ رُس به راحتی امکان پذیر است.

همچنین سفال قدمت بسیار زیادی در میان صنایع دستی ایرانی دارد و نمادی از تمدن ایرانی و اسلامی است.

تولید اردو خوری سفالی سفید نیز همانند دیگر ظروف سفالی در کارگاه های تولید سفال انجام میگیرد و فروشنده مستقیما آنها را از این کارگاه های تولیدی و یا مراکز پخش عمده تهیه مینماید و به صورت عمده و تک در اختیار خریدارن محترم قرار می دهد. همانطور که میدانید شهر لالجین قطب اصلی تولید سفال در جهان بوده و وجود کارگاه های بسیار زیاد سفالگری در این شهر باعث شده است تا تنوع و کیفیت محصولات سفالی بسیار بالا باشد.

مرکز فروش اردو خوری سفالی با کیفیت

مرکز فروش اردو خوری سفالی با کیفیت

این شرکت در  شهر جهانی سفال لالجین همدان آماده فروش انواع ظروف سفالی به صورت تک و عمده می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما