فروش سفال نقاشی شده با کیفیت

با سفال می توان انواع و اقسام ظروف و وسائل تزئینی را تولید و به بازار عرضه کرد. ظروف سفالی در دو حالت ساده و طرحدار در بازار موجود می باشند که هر کدام مشتریان خاص خود را دارد. سفال نقاشی شده به واسطه طرح و رنگ های جذابی که دارد می توان جلوه ی زیبایی را به محیط ببخشد. سفال یکی از زیبا ترین متریال ها برای تولید ظرف و وسائل تزئینی می باشد. میناکاری گلدان نقاشی شده به واسطه طرح و رنگ های جذابی که دارد می توان جلوه ی زیبایی را به محیط ببخشد. هنر سفالگری در ایران و سایر نقاط جهان همچنان وجود داشته و بسته به منطقه ی مکانی، طرح و تزئین این ظرف ها با یکدیگر متفاوت می باشد.

فروش سفال نقاشی شده با کیفیت

دلیل نقاشی بر روی سفال چیست؟

دلیل نقاشی بر روی سفال چیست؟عموما به سفالی که تازه از کوره در آمده و طرح و رنگ خاصی بر روی آن کشیده نشده، سفال خام گفته می شود. نقاشی و طراحی بر روی سفال خام به روش های مختلفی انجام می گیرد که باعث می شود تا روحی دوباره به این محصولات سفالی داده شود.

بدلیل ذوق و سلیقه های متفاوت در رنگ آمیزی و نقاشی بر روی سفال، انواع متفاوتی از این محصول در بازار موجود می باشد. نقاشی روی سفال با رنگ های مخصوص اکریلیک انجام می شود. این رنگ ها ضمن براق بودن امکان شستشوی سفال را نیز میدهند.

همچنین می توان با میناکاری و نقطه کوبی نیز این محصول را تزئین کرد که به طبع سبب افزایش قیمت این کالا می شود. سفال های نقاشی شده به واسطه رنگ آمیزی جذابی که دارند جلوه ی خاصی به دیوار و دکور خانه می بخشند. هنر نقاشی و طراحی بر روی سفال از قدیم در بین ایرانیان و مردم شرق آسیا رواج داشته است.

در گذشته بیشتر از طرح های سنتی و اسلیمی بر روی سفال استفاده می شد، اما امروزه علاوه بر طرح های قدیمی از طرح های فانتزی نیز برای رنگ آمیزی و شکل دهی این ظروف و مینا کاری روی سفال استفاده می شود.

برای طرح بندی روی ظروف از قالب های مخصوص نقاشی که شابلون نامیده می شود می توان استفاد کرد. با شابلون عملیات رنگ آمیزی و طراحی با دقت و سرعت بیشتری انجام می گیرد. با طرح های جذابی به رنگ های آبی، فیروزه ایی، نارنجی و قرمز می توان زیبایی خیره کننده ایی به ظروف سفالی بخشید.

فروش سفال نقاشی شده در همدان

فروش سفال نقاشی شده در همدانفروش سفال نقاشی شده و قوری چینی تقدیس توسط فروشگاه های ظروف تزئینی سراسر کشور صورت می گیرد. مراکز فروش محصولات سفالی عمدتا انواع ظروف ساده، طرح دار را عرضه می کنند.

معمولا یکی از صنایع دستی مورد توجه مسافران شهر های لالجین همدان، میبد یزد، نطنز اصفهان ظروف سفالی می باشد. این شهر ها در کشور سابقه ی دیرینه ایی در تولید محصولات سفالی دارند. استان همدان مهد سفال ایران می باشد بنابراین می توان گفت فروش سفال نقاشی شده در همدان رونق خاصی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما