فروش فانوس سرامیکی ترانسفری با کیفیت

فانوس سرامیکی ترانسفری، محصولی بسیار شیک و پرفروش است. برخی از محصولات سرامیکی را می توان در ویترین منزل خود، تشریفات، سالن های پذیرایی، دفتر کار و … نگهداری کرد.
این کالاها از طرح های مختلفی ساخته می شوند و سرامیک بخاطر داشتن سطح صاف و صیقلی، این قابلیت را به شما می دهد که طرح های ترانسفری گوناگونی بر روی آن ها اجرا نمایید. همچنین سرامیک ها قابلیت رنگ پذیری با روش های دیگری همچون رنگ های اکریلیک، پودر صدفی، خمیر کهنه کاری، ماربل، شاپان و … می باشد که به راحتی قابل استفاده هستند.

فروش فانوس سرامیکی ترانسفری با کیفیت

روش ساخت فانوس سرامیکی ترانسفری

روش ساخت فانوس سرامیکی ترانسفریتولید فانوس سرامیکی، در شهر لالجین همدان به صورت گسترده انجام می شود.
این نمونه محصولات را برای سطوح مختلفی به صورت لایه ای مورد استفاده قرار می دهند. ترانسفر بعد از خشک شدن قابل شستشو نیز می باشد. این محصولات در طرح های مختلفی در فروشگاه ها موجود می باشد و بر روی انواع محصولات سرامیکی قابل انجام است.

انواع طرح های رایج ترانسفر چیست؟

  • طرح گل
  • طرح برگ
  •  طرح کاشی
  • طرح چوب
  • و …

ترانسفر را می توان بر روی سطح سرامیک، شیشه، پلی استر، سنگ، دیوار، پارچه و مواد دیگر استفاده کرد. این محصولات می توانند طرح یک کالای ساده را به شیوه مدرن در بیاورند. این هنر کاری راحت، سرگرم کننده و آسان است که همه افراد می توانند آن را آموخته و حتی در منزل خود انجام دهند.
برای تهیه انواع مختلف چسب یا برچسب ترانسفر، می توانید از فروشگاه های اینترنتی آنلاین و یا از فروشگاه های سطح شهر تهیه و استفاده نمایید.

فانوس سرامیکی ترانسفری تولید داخل

فانوس سرامیکی ترانسفری تولید داخلفانوس سرامیکی ترانسفری، یکی از ده ها محصول تولید شده در زمینه محصولات ترانسفری است. افراد زیادی در زمینه تولید محصولات ترانسفری فعال هستند. این کار در داخل کشور نیز توسط خانم های هنرمند با دقت بالایی انجام می گیرد.
بعضی از فانوس های تولیدی، چراغ دار هستند و شما می توانید به عنوان یک فانوس واقعی از آن استفاده کنید.
این محصولات، دارای پوشش مقاوم کوره ای با رنگ های متنوع می باشند. فانوس های تولیدی، قابل آویزان کردن در منزل هستند. برخی از این محصولات برای دکور استفاده شده و برخی دیگر را با قرار دادن باتری درون آن، می توانید از روشنایی و زیبایی این محصول بهره ببرید.
طرح کلاسیک این محصولات را می توانید در اتاق خواب منزل خود استفاده نمایید. رنگ فانوس ها ثابت بوده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارند. شما می توانید طرح، رنگ و سایز دلخواه محصول خود را سفارش دهید. برای این کار کافی است با کارشناسان فروش سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما