فروش ویژه بشقاب سفالی میناکاری

سفال از خاک رس و آب تهیه می شود و یکی از دست سازه های ساخت بشر است که از گذشته تا به امروز به شکل و اندازه های مختلفی درست می شود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، انواع سفال ها را مشاهده می‌کنید که رنگ طرح و نقش زیبایی را دارند. از سفال ظروف سفالی، گلدان و… درست می کنند. برخی از مردم از ظروف سفالی به عنوان تزئینات در منازل خود استفاده می کنند و عده ای از آن به عنوان غذا خوردن استفاده می کنند. بشقاب سفالی میناکاری، نمونه ای سفالگری است که در بازار ها فروش سفال مشاهده می شود. در ادامه به ویژگی های سفال می پردازیم.

فروش ویژه بشقاب سفالی میناکاری

انواع بشقاب سفالی مرغوب

انواع بشقاب سفالی مرغوب

انواع بشقاب سفالی مرغوب در بازارها وجود دارد. سفال ها را می‌توان‌ با هر چیزی نقاشی کشید و زیبا کرد. مینا کاری از مهم‌ترین تزئینات سفال می باشد. 

به دليل وجود آهن در خاك رس، ظروف سفالى نيز به رنگ قرمز اند و مى توان با رنگ مد نظر آن را رنگ آميزى و تزيين كرد.

سفال ها به دو دسته لعاب دار و بدون لعاب تقسيم بندى مى شوند و طراحي شان نياز به ابزار خاص سفال سازى دارد. از دوره غارنشينان تا به امروز سفال سازى رواج داشته است.

مازندران، يزد، همدان و… از شهرهايى هستند كه به ساخت ظروف سفالى مشغول اند و نقش و نگارهاى زيبايى روى اين ظروف ها مى اندازند كه بسيار چشم گير مى باشد و متقاضيان براى خريد اين ظروف زياد شده است به همين دليل روزانه تعداد زيادى از آن ها تولید مى شود.

خاك رس بهترين خاك براى درست كردن سفال است، بعد از انتخاب خاك بايد آن را با مقدارى آب كه نه خيلي رقيق و نه غليظ شود مخلوط كنيم و آنقدر ورز دهيم تا حباب هاى تشكيل شده در آن از بين برود، سپس با چرخ مخصوص سفالگرى آن را به شكل دلخواه خود در مى آوريم و در سايه قرار مي دهيم، بعد شىء را در كوره قرار مى دهيم بعد از پخت شىء مورد نظرمان آماده است.

براى زيباتر شدن آن مى توانيم، سطح آن را با لعابى بپوشانيم. 

تولید کننده برتر بشقاب سفالی

تولید کننده برتر بشقاب سفالی

تولید کنندگان برتر بشقاب سفالی، با تولید بشقاب به شکل های مختلف و رنگ های متفاوت، باعث شده اند که مشتری انتخاب بهتری داشته باشد.

فروش بشقاب سفالی در بازارهای محلی مشاهده می شود. برخي از مردم علاقه زيادى به بشقاب هاى سفالى دارند و آن ها را براى تزيين منازل خود انتخاب مى كنند. ظروف سفالى اندازه هاى مختلفى دارد كه در بازار فروش سفال مشاهده مى شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما