فروش کاسه سفالی ساده

کشور ما سابقه ی دیرینه ایی در استفاده از ظروف سفالی دارد. بدلیل تنوع محصولی که می توان با سفال ساخت تقریبا در اکثر خانه ها چنین ظروفی به چشم می خورد. سفال یکی از زیبا ترین متریال ها برای تولید ظرف و وسائل تزئینی می باشد. علاوه بر زیبایی، ظروف سفالی نسبت به ظروف فلزی که امروزه مورد استفاده عموم می باشد ضرر کمتری برای بدن دارد. از انواع اشیا تزئینی که می توان با سفال ساخت و برای زیبایی دکوراسیون منزل از آن استفاده کرد کاسه سفالی ساده است.

فروش کاسه سفالی ساده

اهمیت استفاده از کاسه سفالی

اهمیت استفاده از کاسه سفالی ظروف سفالی از خاک رس ساخته می شوند. خاک رس در حالت گل، خاصیت چسبندگی بالا و نفوذ پایینی دارد و بعد از خشک شدن دارای استحکام بسیار قوی می شود. قدم اول برای ساخت کاسه سفالی و بطور کلی هر نوع ظرف سفالی دیگر، انتخاب خاک رس مناسب و عاری از ناخالصی و سنگ ریزه می باشد.

با اضافه کردن آب به آن، گل رس ایجاد می شود که باید به خوبی ورز داده شود تا حباب های هوای محبوس در گل خارج شوند. در مرحله ی بعد بوسیله ی یک چرخ سفالگری که شامل یک میز گردان می باشد، گل رس را به شکل دلخواه در می آورند. پس از اتمام شکل دهی ظرف را بوسیله ی یک نخ از میز جدا کرده و در سایه قرار می دهند.

در سایه قرار دادن سبب می شود تا گل ترک نخورد. تبخیر یکباره ی آب درون گل باعث می شود تا گل یک دست خشک نشده و ترک بردارد. در مرحله ی آخر نیز ظرف را در کوره قرار می دهند تا با حرارت مناسب خشک گردد.

برای زیبایی بیشتر  ظرف سفالی می توان آن ها را با لعاب و رنگ تزئین کرد.

فروش فوق العاده کاسه سفالی ساده

فروش فوق العاده کاسه سفالی سادهکارگاه های تولیدی و افراد زیادی نیز به تنهایی اقدام به تولید ظروف تزئینی و فروش کاسه سفالی می کنند. به همین دلیل طرح های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که همین فراوانی باعث می شود تا طیف وسیعی از سلیقه ها پوشش داده شود.

به طبع چنین فراوانی تفاوت قیمت را نیز در این محصولات بدنبال دارد. خریداران می توانند با مراجعه مستقیم به مراکز فروش این محصولات، اقدام به خرید کنند. از جمله شهر هایی که سابقه ی دیرینه ایی در تولید این محصول دارند و تنوع زیادی از این ظروف سفالی در آن ها وجود دارد می توان به لالجین همدان، میبد یزد، شهررضا و نطنز اصفهان اشاره کرد.

البته خرید با روش دیگر که مبنتی بر بستر اینترنت است نیز برای خریداران فراهم می باشد که می توان با مراجعه به سایت های فروش معتبر اقدام به خرید این ظروف سفالی  بصورت عمده یا جزئی کرد. 

طبیعتا روش دوم نیاز به صرف زمان و هزینه ی بسیار کمتری نسبت به روش اول دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما