قیمت بشقاب بزرگ سفالی میناکاری شده

قیمت بشقاب بزرگ سفالی مینا کاری شده نسبت به نمونه های کوچک بسیار بالا تر است و به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از موثر ترین عامل در قیمت این محصول نوع طرح و نقش هایی است که بر روی بدنه این ظروف پیاده شده است. هرچه طرح های به کار رفته ظریف تر و ریز تر باشند و از رنگ های بیشتری درون شان استفاده شده باشد، قیمت آن ها افزایش پیدا می‌ کند. به طور کلی قیمت بشقاب بزرگ سفالی مینا کاری شده توسط تولید کنندگان آن محاسبه و تعیین می ‌گردد.

قیمت بشقاب بزرگ سفالی میناکاری شده

تقسیم بندی انواع بشقاب سفالی

تقسیم بندی انواع بشقاب سفالی بشقاب های مینا کاری سفالی جزو یکی از زیبا ترین صنایع دستی هستند که می ‌توانند تاثیر بسیار منحصر به فردی در زیبایی اطراف خود داشته باشند. این بشقاب ها غالباً به عنوان عنصری دکوراتیو برای تزیین دیوار ها به کار می‌ روند که می‌ توانند زیبایی دیوار فضای داخلی را دو چندان کنند.

تقسیم بندی انواع این بشقاب ها بر اساس فاکتور های بسیار متنوعی انجام می ‌شود. سایز این بشقاب ها یکی از مهم ترین عوامل تقسیم بندی این محصولات به شمار می رود. بشقاب های سفالی از لحاظ سایز در انواع کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می ‌شوند که سایز آن ها نیز بر اساس انداره قطر شان نام گذاری می شود.

بزرگترین سایز این بشقاب ها به قطر ۵۰ سانتیمتر می باشد که تحت عنوان بشقاب ۲۰۰۰ نام گذاری می شوند. این نوع بشقاب ها برای دیوار های بزرگ در نظر گرفته می ‌شوند اما سایر انواع بشقاب کوچک سفالی نیز در اندازه ‌های مختلفی طراحی می‌ شوند که معمولاً برای فضا های کوچک در نظر گرفته می شوند و می توانند دیوار ها را به قابل توجهی تزئین کنند.

طرح های به کار رفته در انواع این ظروفی مانند قوری چینی کف پهن که مینا کاری شده می باشند موجب تنوع در این محصولات شده است. تقسیم بندی بشقاب ها از لحاظ نوع طرح به کار رفته به این گونه است که آن ها در دو نوع ریز نقش و درشت نقش طراحی می ‌شوند که معمولاً نمونه ‌هایی که درون شان از ظریف ترین طرح ها استفاده شده است، قیمت بالا تری دارند چرا که دقت و ظرافت بیشتری در آن ها به کار رفته است.

فروشنده عمده بشقاب سفالی

فروشنده عمده بشقاب سفالی بشقاب سفالی مینا کاری شده توسط فروشندگان مختلفی به صورت فیزیکی و یا غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار می ‌گیرد که فروشندگان غیر حضوری این محصول امروزه با رواج اپلیکیشن ‌های ارتباطی با متقاضیان بیشتری مواجه هستند و فروش این محصول را به روش ‌های مختلفی انجام می ‌دهند. برخی از فروشندگان بشقاب های سفالی مینا کاری شده و قوری چینی تقدیس این محصولات را به صورت عمده عرضه می کنند که تحت عنوان فروشنده عمده این محصول شناخته می شوند.

فروشندگان عمده این محصول، قیمت بشقاب سفالی را بسیار نازل تر از نمونه های تکی موجود در بازار در نظر می گیرند. زیرا در فرآیند فروش این محصولات واسطه کم تری حضور دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما