قیمت سرویس چای خوری سفالی

امروزه با طراحی های متنوع و قالب های آماده مخصوص سفال و همچنین استفاده از رنگ های جذاب و دلنشین می توان ظروف سفالی هنری را تولید کرد. تلفیق مینا کاری و سفال منجر به تولید یک محصول فوق العاده زیبا شده که جلوه ی خاصی به محیط خانه و آشپزخانه می دهد. نقوش آبی، سبز و گاهی قرمز مینا بر سفال سبب زیبایی هر چه بیشتر آن می شود. از انواع این ظروف زیبا سرویس چای خوری سفالی می باشد که با ترکیب این دو هنر می توان تنوع بالایی از این محصول را تولید کرد که انتخاب مناسبی برای افراد با سلیقه می باشد.

قیمت سرویس چای خوری سفالی

کیفیت سرویس چای خوری سفالی وابسته به چیست؟

کیفیت سرویس چای خوری سفالی وابسته به چیست؟عوامل متعددی بر کیفیت سرویس چای خوری سفالی تأثیر دارند. فرایند تولید این محصول شامل دو مرحله می باشد:

  1. ساخت ظرف سفالی خام از گل رس
  2. طراحی و رنگ آمیزی ظرف

هرکدام از مراحل بالا اگر به دقت انجام نشود سبب کاهش کیفیت محصول می شود. مثلا در مرحله ی اول، عوامی مانند: خاک مناسب، ورز دادن گل به خوبی، حرارت دهی مناسب به ظرف فاکتور های مهمی برا ارتقای کیفیت  محصول نهایی می باشند.

مرحله ی دوم یعنی میناکاری بر روی ظروف و اشیا نیز دارای مراحلی می باشد که باید به دقت انجام شود. از مهم ترین فاکتور هایی که روی کیفیت کالای سفالی تأثیر گذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ظرف مورد نظر که قرار است روی آن میناکاری انجام دهیم نباید زیاد سبک باشد زیرا وزن کم باعث تغییر شکل ظرف به مرور زمان می شود.
  2. سطح سفال باید به خوبی با سمباده صیقل داده شود و عاری از هرگونه ترک و ناصافی باشد.
  3. سیاه قلم استفاده شده از جنس مرغوب بوده و خطوطی که با سیاه قلم رسم می شود باید دارای تراکم مناسب و صاف باشد.
  4. نحوه لعاب زدن، حرارت دادن نیز بسیار مهم است. مثلا حرارت بالا سبب ترک خوردن سفال می شود.

تمام مراحل بالا ضامن تولید یک کالای با کیفیت می باشد. استاد کاران فراوانی در سراسر کشور هنوز این هنر را زنده نگه داشته اند و چنین اشیا تزئینی را تولید می کنند. همچنین با کسب کمی تجربه می توان در خانه نیز اقدام به مینا کاری رو ظروف مختلف کرد.

تفاوت قیمت انواع ست چای خوری سفالی

تفاوت قیمت انواع ست چای خوری سفالیبعلت وجود ابعاد مختلف و طرح بندی های متفاوت قیمت انواع ست چای خوری سفالی در بازار نیز متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت سبب می شود تا نیاز خریداران با توانایی های مالی متفاومت تامین شود.

برای خرید این محصول میتوان بصورت مستقیم با مراکز عرضه ی این محصول ارتباط داشت و بدون واسطه خریدی مطمئن و ارزان را انجام داد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما