قیمت کتیبه سفالی در ایران

کتیبه سفالی یکی از زیباترین هنرمندی ها در زمینه طراحی سفال می باشد. این کالای زیبا که توسط دستان هنرمند سفالگر و طراح آن به وجود آمده می تواند نقشی برجسته از تخت جمشید، طرح های باستانی و بسیاری دیگر از انواع طرح های تاریخی زیبا و همچنین خوشنویسی های وجدانگیز بروی آن باشد. میناکاری گلدان می تواند پیشنهادی بینظیر برای دکوراسیون داخلی منزل با محل کارتان باشد.

قیمت کتیبه سفالی در ایران

موارد استفاده از کتیبه سفالی

موارد استفاده از کتیبه سفالیامروزه صنعت زیبا سازی ساختمان به قدری پیشرفت کرده است که نمی توان از طراحی دکوراسیون زیبا برای این ساختمان شیک چشم پوشی کرد. جهت طراحی دکوراسیون ساختمان ها، هتل ها، پاساژ ها و فروشگاه های می توان از کتیبه های سفالی استفاده کرد.

این کتیبه ها که از جنس سفال بوده و نقشی برجسته بر آن حک و طراحی شده است نمایی بسیار دیدنی و وصف نشدنی ایجاد می کند.

بهترین مزایای استفاده از أین کتیبه های سفالی این بوده که آسیب پذیر نبوده و در مقابل عوامل خارجی بسیار مستحکم است و از آن در نمای بیرونی ساختمان نیز استفاده می گردد.

از کتیبه سفالی می توان  در تهیه  قاب یک تابلو نقش برجسته با طرح های متفاوت استفاده کرد و آن را در قالب هدیه ای شیک و متفاوت و به یادماندنی به بهترین دوست زندگیتان تقدیم نمود.

این کالای خاص در تنوع اشکال به طرزی می باشد که می توان  طرح نقش های برجسته را در آن به صورت سنتی، رئال، کلاسیک و مدرن به کار برد که همین طراحی را می توان بر روی مینا کاری روی سفال انجام داد.

عوامل موثر در تعیین قیمت کتیبه سفالی

عوامل موثر در تعیین قیمت کتیبه سفالیهنر تولید سفال در کشور ما قدمت تاریخی دارد و رد پای آن در تمامی آثار باستانی و عتیقه های به جا مانده از قرون گذشته نمایان است.

امروزه در کشور ما کارگاه ها و شرکت های بسیار زیادی در حوزه تولید سفال دکوری زیبا فعالیت دارند. در این مراکز متخصصین و طراحان بسیار ماهر و کار آزموده ای انواع دکوری های سفالی به سبک جدید و مدرن را تولید می نمایند.

این کتیبه های سفالی تزئینی با انواع رنگ ها لعاب کاری شده و توسط افراد ماهر نقش و نگار های زیبا و بسیار جذابی روی این سفال ها طراحی می گردد.

قیمت کتیبه سفالی با توجه به درجه مرغوبیت و طرح های به کار برده شده، مقدار ظریف کاری های نقوش طراحی شده و نوع سفال و لعاب کاری ها، خطاطی ها و انواع عوامل دیگر که بر قیمتی بودم کتیبه های سفالی تاثیر گذار می باشند متفاوت است.

جهت اطلاع از انواع قیمت های کتیبه سفالی و قوری چینی تقدیس می توانید با ورود به درگاه اینترنتی فروش سفالینه ها اطلاعات به دست آورده و آگاه شوید.

یکی از مزایای استفاده از این نوع سفالینه ها می توان به ایجاد آرامش و چشم انداز زیبا و هنری در آن اشاره کرد، همچنین در کاهش استرس های روانی که امروزه گریبانگیر اکثر افراد جامعه شده است می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما