قیمت گلدان سفالی آپارتمانی

گلدان سفالی آپارتمانی تنوع بسیار زیادی دارند، و آن هم به خاطر شکل گیری راحت گل سفال در انواع رنگ ها و حالت های مختلف است. گلدان های سرامیکی، از سفال ساخته می‌شوند و رنگ روشنی نیز دارند. این محصولات در کوره، با دمای بسیار بالا پخته می‌شوند تا مقاومت آن ها در برابر هوای سرد بالا رود، و احتمال ترک برداشتن آن پایین آید. گلدان های سفالی نسبت به سایر محصولات مشابه، سنگین تر هستند و در اشکال مختلفی ساخته می شود.

قیمت گلدان سفالی آپارتمانی

مناسب ترین گلدان سفالی برای آپارتمان

مناسب ترین گلدان سفالی برای آپارتمانامروزه در هر آپارتمان، بی شک یک گل و گلدان، وجود دارد. برخی از این گلدان ها پلاستیکی، برخی دیگر سفالی، فلزی، و غیره می باشد. بعضی از محصولات، دوستدار محیط زیست هستند و نگهداری گل در آنها راحت تر است. هر کدام از این محصولات دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به تک‌تک آنها می پردازیم.

انواع گلدان برای آپارتمان:

  • گلدان سفالی
  • گلدان فلزی
  • گلدان سرامیکی
  • گلدان پلاستیکی
  • گلدان چوبی

گلدانهای سفالی، تنوع شکل و رنگ بسیاری دارند و در اندازه‌های مختلفی تولید می شوند. بعضی از این سفال ها، هم رنگ خاک بوده و برخی دیگر، طرح و نقشی بر روی خود دارند. از معایب گلدان های سفالی، شکننده بودن آن می باشد بدنه سفال می‌تواند به راحتی خیس شود. شما برای آب دادن به گلی که در گلدان سفالی کاشته اید، نباید مقدار زیادی آب بدهید، به طوری که به بدنه گلدان نفوذ کند. گلدان های فلزی بادوام هستند، و می توانند از فلز های مختلفی همچون آلومینیوم، و … ساخته شوند. این گلدان ها سبک هستند و جابجایی آنها آسان است. گلدان های سرامیکی، از سفال ساخته می شوند و وزن بسیار سنگینی دارند. این گلدانها نسبت به محصولات دیگر، گرانتر میباشد و از محبوبیت خاصی نیز برخوردارند. گلدانهای پلاستیکی، در هر شکلی ساخته می شوند و دوام کمتری نسبت به سایر گلدانها دارند. این محصولات نسبت به سایر محصولات ذکر شده، ارزانتر هستند. گلدان های چوبی، زیبایی خاصی دارند و می توانند با محیط هماهنگ شوند. شما برای حفظ عمر گلدان های چوبی می توانید یک لایه پلاستیک درون آن قرار دهید.

تفاوت قیمت گلدان های سفالی در چیست ؟

تفاوت قیمت گلدان های سفالی در چیست ؟تفاوت قیمت گلدان سفالی با سایر محصولات، زیاد نیست. و قیمت آنها بیشتر وابسته به نوع خاک استفاده شده برای ساخت، طرح و نقش روی آن ها و عوامل دیگر است. قیمت گلدان های سرامیکی و یا محصولاتی که مینا کاری شده اند، گران تر می باشد. شما می توانید انواع گلدان های سفالی با طرح و اندازه دلخواه سفارش داده، و در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما