قیمت گلدان سفالی میناکاری | بازار فروش ظروف سفالی اعلاء

سفالگری از هنر های اصیل ایرانی محسوب شده که از زمان های دور توسط ایرانیان هنرمند ابداع شده و تا کنون نیز رواج دارد. گفتنی است به کمک این هنر با اصالت و قدیمی ایرانی، اشیاء و ظروف بسیاری پدیدار گشته اند که به طور کلی دارای دو دسته کلی می باشند:

  1. ظروف سفالی خام
  2. ظروف سفالی آماده یا کار شده

در حیطه ظروف سفالی کار شده، انواع آن ها به روش های مختلفی مورد تزیین و در نتیجه آماده شدن قرار گرفته اند که از میانشان می توان ظروف سفالی میناکاری را نام برد.
البته در میان این ظروف که توسط هنر میناکاری تزیین و آماده شده اند، نمونه های بسیاری موجود می باشند که یکی از آن ها، گلدان سفالی میناکاری می باشد.

اگر سری به مراکز فروش ظروف سفالی بزنید، حتماٌ با این گلدان های زیبا و ظریف رو به رو شده و هم چنین قیمت گلدان سفالی میناکاری که در ابعاد گوناگونی ساخته شده اند، دستتان خواهد آمد.

البته برای تهیه این گلدان ها اگر به مراکز تخصصی فروش این دسته از ظروف مانند نمایندگی های فروش که در این سایت نیز خدمات فروش را ارائه می کنند مراجعه کنید، این مزایا از آن شما خواهند گشت:

  • با تنوعی گسترده از محصولات مورد نظر مواجه خواهید شد.
  • ظروف اصل و با ضمانت را تهیه خواهید نمود.
  • هم چنین آن ها را می توانید به قیمت تولید و در نتیجه با سطح ارزان تری مورد تهیه و خریداری قرار دهید.

قیمت گلدان سفالی میناکاری | بازار فروش ظروف سفالی اعلاء

قیمت گلدان سفالی میناکاری

قیمت گلدان سفالی میناکاریگلدان های سفالی از نوع بهترین گلدان های تزیینی در بازار فروش به شمار رفته و افراد بسیاری که طرفدار هنر و فرهنگ اصیل ایرانی می باشند، طالب خرید آن ها هستند.
این گلدان ها که در خانه های مختلف و هم چنین مراکز متعدد هنری، اثری از آن ها دیده می شود، در دو نوع کلی برای فروش موجود می باشند که این دو عبارت هستند از:

  1. گلدان سفالی ساده
  2. گلدان سفالی کار شده

گلدان سفالی کار شده در نمونه های متنوعی در بازار فروش به خریداران قابل عرضه می باشد که از مهم ترین و پر فروش ترین آن ها می توان گلدان سفالی میناکاری را نام برد.

از آن جایی که هنر میناکاری برگرفته از ظرافت و زیبایی تمام می باشد، در هر ظرف و اشیائی که اجرا شود، یک نتیجه تحسین برانگیز و عالی را به وجود خواهد آورد و همین موضوع موجب جلب توجه افراد بسیاری برای خرید این گروه از وسایل خواهد شد.

علاوه بر این در مورد قیمت گلدان سفالی میناکاری می توان اظهار داشت که با توجه به نوع و دقت بالای نقوش اعمال شده در آن، دارای درجه بیشتری نسبت به گلدان های ساده سفالی می باشد. که البته جهت دسترسی به قیمت مناسب این محصول، می توان به مراکز فروش اختصاصی این محصول که نمایندگی های فروش حضوری و غیر حضوری می باشند، مراجعه کرده و در نتیجه به این هدف نایل شد.

تولید کننده انواع ظروف سفالی در ایران

تولید کننده انواع ظروف سفالی در ایرانهمدان از جمله شهر هایی ست که مرکز اصلی سفالگری در ایران به شمار رفته و از این رو تامین انواع ظروف سفالی در بازار بر عهده مراکز تولید واقع در این استان می باشد.
هر یک از ظروف سفالی عرضه شده از این شهر که در بازار نمونه های ریز و درشت آن ها را می بینیم، دارای این تعاریف کلی می باشند:

  • این ظروف، حاصل تلاش ساعت ها زحمت هنرمندان بوده و به صورت دستی و ماشینی تواماٌ، مراحل ساخت را طی کرده اند.
  • به دلیل مواد اولیه مناسب که همان خاک رس می باشد، بهترین سازگاری را داشته و جهت نگهداری برخی از مواد غذایی می توانند مورد استفاده قرار گیرند.
  • نسبت به ظروف چینی، کریستال و … که توسط صنایع تولید کننده ساخته می شوند، سالم تر بوده و می توان از آن ها جهت ظروف غذا خوری نیز بهره جست.
  • دوام و جنس بسیار خوبی در هر یک از آن ها دیده می شود.
  • هم چنین قیمت ظروف سفالی نیز نسبت به سایر ظروف موجود در بازار، در سطح بسیار بهتری قرار دارد.

ویژگی های بهترین ظروف سفالی

ویژگی های بهترین ظروف سفالیظروف سفالی که در انواع و اقسام متعدد اعم از ظروف سفالی ساده و ظروف سفالی میناکاری در بازار موجود می باشند، از بهترین ظروف محسوب شده و دارای یک سری ویژگی یا مشخصه ها می باشند. از نمونه این ویژگی ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. جنس مناسب تشکیل دهنده آن ها
  2. و اینکه عاری از هر گونه مواد شیمیایی مضر هستند

ضمن ذکر این موارد باید گفت این ظروف در شکل های متعددی ظاهر شده اند که از جمله آن ها می توان این گزینه ها را نام برد:

  • گلدان سفالی
  • بشقاب سفالی
  • ظروف هفت سین
  • دیس سفالی
  • فنجان سفالی
  • لیوان سفالی
  • پارچ سفالی
  • دیگ سفالی

در خصوص گزینه اول یعنی گلدان سفالی نیز این نمونه ها برای خریداران عمده موجود می باشند که به نظر می رسد گزینه های ایده آلی جهت یک تزیین زیبا برای یک دکور امروزی باشند. مانند:

  1. گلدان سفالی بزرگ
  2. گلدان سفالی پایه دار
  3. گلدان سفالی بلند

همه این گلدان ها را اگر از مراکز فروش عمده مورد خریداری قرار دهید، از شرایط خرید گلدان سفالی ارزان قیمت نیز بهره مند خواهید شد.

طرح های مختلف ظروف سفالی در بازارهای داخلی

طرح های مختلف ظروف سفالی در بازارهای داخلیظروف سفالی که از محبوبیت بسیاری در بین افراد ایرانی برخوردار گشته اند، همواره در طرح ها و مدل های متعددی عرضه شده و در نتیجه مورد خریداری در سطوح جزیی و عمده قرار گرفته اند.

یکی از طرح های بسیار شکیل و در عین حال جذاب که در این ظروف اجرا شده است، طرح میناکاری می باشد که با الگو گرفتن از نقوش متعدد بر روی آن ها اعمال و اجرا شده است.

در کنار فروش این ظروف، اشیاء و ابزار دیگری که همگی به کمک هنر سفالگری به وجود آمده اند، در بازار های داخلی برای فروش موجود بوده و در نتیجه متقاضیان عمده ای را با خود همراه ساخته اند. مانند:

  • ساعت سفالی میناکاری
  • هفت سین میناکاری
  • میوه خوری سفالی میناکاری
  • بشقاب میناکاری

گفتنی است که شما برای تهیه هر یک از این ظروف و یا اشیاء و نیز اطلاع از قیمت ظروف میناکاری در انواع مختلف مانند قیمت بشقاب میناکاری می توانید با نمایندگی های فروش حاضر در این مرکز ارتباط گرفته و به تمامی درخواست های خود توسط آن ها جامه عمل بپوشانید.

نمایندگی پخش ظروف سفالی لالجین

نمایندگی پخش ظروف سفالی لالجینلالجین واقع در شهر همدان را می توان قطب تولید و عرضه انواع ظروف سفالی به بازار محسوب نمود.
تولیدات حاصل از این شهر در حد بسیار وسیعی صورت گرفته و بدین ترتیب به انواع نیاز های موجود در این بازار ها چه از طریق فروش داخلی و چه از طریق صادرات پاسخ داده می شود:

  1. بازار داخلی
  2. بازار خارجی

به غیر از مراکز فروش موجود در این شهر که از شرایط فروش ظروف سفالی به همه مشتریان عمده و جزیی برخوردار می باشند، می توان سفارش خرید آن ها را از نمایندگی های پخش که واقع در شهر های بزرگ و نیز مراکز اینترنتی می باشند، به عمل آورد.

این نمایندگی ها در زمینه فروش گلدان سفالی اعم از گلدان سفالی میناکاری نیز فعال بوده و تمامی نیاز ها را از این وسیله پر فروش تامین می سازند. هم چنین خریدارانی که در جستجوی این امور می باشند نیز می توانند از طریق نمایندگی های پخش اقدام نمایند:

  • خرید گلدان سفالی خام
  • خرید ظروف میناکاری
  • اطلاع از قیمت طروف میناکاری

لیست قیمت انواع ظروف سفالی میناکاری شده

لیست قیمت انواع ظروف سفالی میناکاری شدهمیناکاری به ایجاد نقوش بسیار ریز نقش و زیبا توسط قلمی خاص و مواد و لعاب ویژه ای اشاره می کند که در انواع ظروف سفالی و .. نمود پیدا کرده و نتیجه بصری بسیار دلخواهی را به وجود می آورد.

البته کار با هنر میناکاری آنقدر ها هم که فکر می کنید ساده نیست و قیمت میناکاری روی سفال نیز در سطح بالایی قرار گرفته است، در نتیجه می توان گفت این هنر روی هر ظرفی که اجرا شود موجب افزایش بهای آن شده و به همین دلیل انواع ظروف کار شده توسط آن، دارای ارزش و قیمت بسیاری در بازار فروش می باشند.

در هر حال جهت دسترسی به سطح ایده آل از این قیمت، مسیر هایی برای مشتریان و خریداران عمده باز شده است که قیمت را به صورت مستقیم به آن ها ارائه می سازد، این مسیر راهی نیست جز مراجعه به نمایندگان مرتبط با این محصولات که از طریق همین مرکز نیز به صورت 24 ساعته، پاسخگوی سفارشات شما خریداران عزیز خواهند بود.

بازار فروش ظروف سفالی اعلاء

بازار فروش ظروف سفالی اعلاءظروف سفالی از دسته ظروفی محسوب می شوند که در همه اعصار، طرفداران و مصرف کنندگان مختص خود را داشته اند و حسن این ظروف در این است که هیچ گاه از مد نمی افتند.
چه بخواهید این ظروف را در دکوراسیون هایی که نسبتاٌ قدیمی هستند، استفاده نمایید و چه در دکوراسیون های امروزی، در هر حال تناسب موجود را حفظ می کنند.

گفتنی است که از این ظروف برای دو جنبه مورد نظر کاربرد به عمل می آید:

  1. کاربرد از آن ها به منظور ظروف غذا خوری یا پذیرایی
  2. کاربرد ظروف سفالی به عنوان دکوری

با وجود این مصارف، درخواست خرید برای این وسایل در بازار فروش بسیار بوده که همین امر تولید کنندگان را ترغیب و تشویق به تولید بیشتر نموده است.

فواید استفاده از ظروف غذاخوری سفالی

فواید استفاده از ظروف غذاخوری سفالیامروزه ظروف جدیدی به عنوان ظروف غذا خوری به بازار عرضه شده اند که از جنس چینی، کریستال، آکروپال و … بوده و در مدل های جدید و مدرن در فروشگاه ها دیده می شوند.
همه این ظروف در صنایع تولیدی، فرآیند تولید را طی کرده و از برخی مواد خاص که گاهاٌ ترکیبات شیمیایی را به همراه دارند، برای تولیدشان استفاده شده است.

در مقابل این ظروف، ظروف سفالی قرار دارند که فرآیند تولید را بدون مواد عاری از ترکیبات شیمیایی طی کرده و در نتیجه در سلامت و بهداشت کامل عرضه شده اند. که همین فایده، خود یک حسن بزرگ به شمار رفته و این ظروف را از هر لحاظ، به بهترین ظروف غذاخوری مبدل ساخته است.

بهترین برند های ظروف سفالی ایرانی

بهترین برند های ظروف سفالی ایرانیظروف سفالی که از میزان تولیدات بالایی بهره برده اند و به مانند سایر ظروف، تقاضا برای خرید و فروش آن ها در سطح مورد قبولی قرار گرفته است، در برند های متعددی به بازار ارائه شده اند که هر یک از برند ها، ضمن عرضه تولیدات سالم و بهداشتی، طرح ها و مدل های جدیدی را در ساخت آن ها اعمال کرده و در نتیجه به معرض نمایش جهت فروش در آورده اند.

اما از بهترین برند هایی که عرضه کننده این دسته از ظروف بوده و تامین این گروه از محصولات را در بازار های مختلف به عهده گرفته اند می توان به این لیست اشاره کرد:

  • برند ماه فروز
  • سویلا
  • میبد مروارید
  • آوند
  • تکوک

واردات ظروف سفالی درجه یک به ایران

واردات ظروف سفالی درجه یک به ایرانظروف سفالی که در بازار مشاهده شده و از کاربرد های وسیعی جهت مصارف مختلف برخوردار گشته اند، از دو گروه کلی محسوب می شوند:

  1. ظروف سفالی داخلی
  2. ظروف سفالی وارداتی

واردات این دسته از محصولات، موضوع آنقدر عجیبی هم نیست، چرا که در حیطه هر محصولی شاهد این امر تجاری در بازار می باشیم.
اما باید بیان داشت که واردات ظروف سفالی که تحت برند های خارجی در بازار  صورت می گیرد، موجب تامین بهتر این محصولات در بازار شده و نیاز خریدارانی که به دنبال جنس خارجی یا مارک خارجی می گردند را از این طریق برآورده می سازد.

اگر شما نیز تمایل به خرید ظروف سفالی وارداتی یا خارجی با قیمت بهتر و به صرفه تر دارید، می توانید از همین مرکز اقدام کرده و خرید های عمده خود از این محصولات را به انجام برسانید. در این صورت:

  • جنس های اصل و تضمینی به شما فروخته می شوند.
  • هم چنین ظروفی درجه یک، با کیفیت و قیمت مناسب تر از بازار را تهیه خواهید نمود.

فروشنده گلدان سفالی میناکاری

فروشنده  گلدان سفالی میناکاریگلدان سفالی میناکاری از زیبا ترین گلدان های کار شده ای ست که در بازار فروش، عده بسیاری از افراد سراغ آن را می گیرند.
جهت تهیه این گلدان های دل پسند و تزیینی می توان به سراغ مراکز عرضه کننده صنایع دستی رفت و هم چنین از برخی از مراکز فروش عمده سفال نیز آن ها را از فروشندگان معتبر خریداری نمود.
طبعاٌ هر چقدر میزان سفارشات شما از این گروه محصولات افزایش پیدا کند، قیمت بهتری نیز شامل حالتان شده و به صورت عمده برای شما محاسبه خواهند شد.

فروشگاه اینترنتی ظروف سفالی همدان

فروشگاه اینترنتی ظروف سفالی همدانظروف سفالی همدان همواره از نوع ظروف سفالی درجه یک بازار محسوب شده و در قسمت های مختلفی از آن ازجمله بازار های اینترنتی مورد مبادله برای خرید و فروش حتی در سطوح عمده قرار می گیرند.
بنا براین شما با مراجعه به برخی از فروشگاه های اینترنتی معتبر که مسیر بهتر و جدید تری جهت دسترسی به این محصولات تلقی می شوند، می توانید جهت تحقق هر یک از این امور اقدام نمایید:

  1. خرید ظروف سفالی همدان به صورت عمده
  2. کسب اطلاع از قیمت سفال همدان

صادرات بهترین مدل گلدان سفالی میناکاری به کشورهای همسایه

صادرات بهترین مدل گلدان سفالی میناکاری به کشورهای همسایهانواع مدل های بسیار چشم گیر و دلنواز از گلدان های سفالی میناکاری شده، ضمن عرضه به بازار داخلی، به بازار کشور های همسایه نظیر عراق، افغانستان، ترکیه، روسیه و … نیز صادر شده و از این طریق مزایایی را برای تولید کنندگان و بازار پدید می آورند که از جمله این مزایا، موارد زیر قابل ذکر می باشند:

  • تقویت بازار داخلی
  • تقویت بخش صادرات کشور
  • افزایش تولیدات برای تولید کنندگان مربوطه
  • افزایش سود برای فروشندگان
  • در نهایت افزایش جریان پول در گردش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما