مرکز پخش بشقاب سفالی رنگ شده

امروزه استفاده از ظروف سفالی بویژه بشقاب سفالی رنگ شده در بین افراد رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. همان طور که می دانید از سفال ها به عنوان قدیمی ترین ابزار یاد می شود که انسان ها پس از سنگ و چوب، از آن به عنوان ظرف غذا استفاده می نمودند.
مراکز پخش بشقاب سفالی در حال حاضر این محصول را در انواع طرح ها و رنگ ها و با قیمت های متفاوت به خریداران عرضه می نمایند. برای آشنایی بیشتر با انواع رنگبندی بشقاب سفالی با ما همراه باشید.

مرکز پخش بشقاب سفالی رنگ شده

رنگ های متنوع بشقاب سفالی

رنگ های متنوع بشقاب سفالی خاصیت های درمانی فراوان، حس نوستالژیک، تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ و قابلیت پیاده سازی نقوش متنوع و دلخواه بر روی بشقاب های سفالی موجب شده طی چند سال اخیر طرفداران این کالای سنتی به طرز چشمگیری افزایش یابند. از این رو کارگاه های تولیدی نیز متناسب با نیاز بازار، تولید خود را افزایش داده اند و با بکارگیری علوم روز، طراحی های زیبا و همچنین استفاده از رنگ های متنوع سعی بر این دارند تا نظر مشتریان بیشتری را به تولیدات خود جلب نمایند.
به طور کلی به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال خرید ظروفی هستید که با انواع چیدمان و دکوراسیون داخلی منزلتان مطابقت داشته باشد و زود هم از مد روز خارج نشود، حتما ظروف و بشقاب های سفالی رنگی را انتخاب نمایید.
اغلب رنگ های پرطرفدار که در کارگاه ها پس از تولید بشقاب های سفالی، به منظور زیبایی آن محصول مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیر می باشد:

  • رنگ سبز
  • رنگ سفید
  • رنگ لاجوردی
  • رنگ مس سوخته
  • رنگ زرد
  • و رنگ قهوه ای

شایان ذکر است که نقاشی به روی بشقاب های سفالی و خلق اثری هنری با آن، رابطه مستقیمی با افزایش میزان فروش این محصول دارد که تولید کنندگان حرفه ای این موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند و از این طریق میزان فروش و سودآوری خود را افزایش داده اند.

قیمت انواع بشقاب سفالی

قیمت انواع بشقاب سفالی در هنگام خرید محصولات سفالی به خصوص انواع بشقاب سفالی به چند نکته مهم حتما توجه داشته باشید. ابتدای امر باید بدانید که به چه منظوری قصد خرید این کالا را دارید. مطلب بعدی سایز مورد نظرتان می باشد که حتما با در نظر گرفتن فضایی که می خواهید ظروف سفالی را در آنجا قرار دهید، کالای مورد نظرتان را انتخاب نمایید. نکات مهم دیگری را که می بایست در نظر بگیرید، کیفیت و قیمت نهایی محصول است.
مجموعه ما به عنوان نماینده رسمی فروش محصولات سفالی در نظر دارد به منظور جلب رضایت خریداران محترم، انواع بشقاب سفالی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ممکن به صورت غیر حضوری به فروش برساند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت سفارش و همچنین قیمت روز انواع بشقاب سفالی، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما