کتیبه سفالی دیواری ارزان قیمت

استفاده از سفال، قدمتی هزاران ساله دارد و با گذشت زمان نه تنها جایگاه خود را در زندگی مردم از دست نداده بلکه متنوع تر شده و روز به روز در بین دوستداران صنایع دستی طرفداران بیشتری پیدا کرده است از قبیل کتیبه سفالی دیواری که زینت بخش دیوارهای منازل ایرانی شده است. برای طراحی بر روی این کتیبه ها معمولا از تخت جمشید، پاسارگاد و طرح های سنتی الهام گرفته می شود و به صورت نقش برجسته بر روی سفال اجرا می شود.

کتیبه سفالی دیواری ارزان قیمت

موارد استفاده از کتیبه سفالی دیواری

موارد استفاده از کتیبه سفالی دیواریامروزه گرایش بسیاری به سمت هنرهای سنتی و صنایع دستی دیده می شود. در صنعت ساختمان اغلب طراحان داخلی با تلفیقی از سنت و مدرنیته طرح هایی در نمای داخلی ساختمان خلق می کنند که چشم هر ببینده ای را خیره می کند یکی از این دکورها کتیبه سفالی دیواری است.

کتیبه های سفالی به دلیل استحکام و مقاومت در برابر گرما، سرما و فرسایش در اثر باران، علاوه بر استفاده گسترده در دکوراسیون داخلی ساختمان، برای تزیین نمای  دیوارهای بیرونی و سر درب ساختمان نیز قابل استفاده است.

در صنعت ساختمان از کتیبه های سفالی بعنوان یک دیوار جدا کننده بسیار زیبا نیز استفاده می شود، به این صورت که یک کتیبه سفالی با نقوش برجسته در ابعاد دیوار مورد نیاز تهیه و در جای دیوار کار گذاشته می شود.

از انواع کتیبه سفالی دیواری، برای دکوراسیون دیوار های هتل ها، بالای شومینه، لابی ساختمان و استخرها، مترو و اماکن عمومی استفاده می شود.

تفاوت قیمت نمونه های مختلف کتیبه سفالی

تفاوت قیمت نمونه های مختلف کتیبه سفالی کتیبه های سفالی در سایزها و انواع مختلف تولید می شوند و گاهی این کتیبه ها بصورت سفارشی ساخته می شود که همه این موارد در قیمت کتیبه سفالی اثر می گذارد.

در ساخت بعضی از کتیبه ها علاوه بر سفال از سرامیک و رشته های تزیینی از جنس فلزات گران بها نیز استفاده می شود که این مسئله قیمت کتیبه را بسیار بالا می برد و این کتیبه ها معمولا مشتریان خاصی دارد.

سازنده کتیبه های سفالی نیز در قیمت گذاری آن نقش اساسی دارد و کتیبه هایی که بدست اساتید مشهور ساخته می شود بسیار گران قیمت تر است. بعضی از اساتید بنام  استاد فرشچیان با هنر منحصر بفرد خود کتیبه های سفالی مینیاتوری خلق می کنند که به اندازه ای ارزنده و گرانقیمت است که هیچ کارشناسی نمی تواند بر روی آن قیمت بگذارد.

معمولا در گالری ها، انواع کتیبه ها برای فروش به نمایش گذاشته می شوند که هر کدام ویژگی جدا گانه و به همان نسبت قیمت متفاوتی دارند، برای خرید کتیبه سفالی، بهترین راه بازدید از این گالری ها و خرید با توجه به سلیقه و قیمت مورد نظر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما