تولید ظروف سفالی خام با کیفیت

ظروف سفالی خام با تنوع بسیار و کیفیت بی نظیر توسط کارگاه های تولیدی به بازار عرضه می شوند. این کالا از درجه یک ترین مواد ساخته می شود. استحکام و مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربات دارد. در بازار داخلی دارای جایگاه مستقل و مطمئنی می باشند. زیبایی شگفت انگیز این سفال ها باعث تجارت این کالا در سطح جهان شده است.

تولید ظروف سفالی خام با کیفیت

کاربردهای گوناگون ظروف سفالی خام

کاربردهای گوناگون ظروف سفالی خامظروف سفالی کاربرد های بسیار زیادی در صنعت دارند. از این کالا به عنوان صنایع دستی می توان نام برد. انواع مختلف ظروف سفالی در داخل کشور تولید می گردد که همگی درجه یک و با کیفیت می باشند.

در بسیاری از کارگاه های تولید سفال های تزئینی و شیک، افراد با تجربه و کارآزموده در این حرفه فعالیت می کنند. این سفال های خام در انواع مختلف با لعاب کاری و مینا کاری جلا پیدا می کنند.

با انجام لعاب کاری روی سفال این کالا بسیار زیبا و شفاف خواهد شد و مقاومت و حالت ضربه گیری آن افزایش می یابد. انجام میناکاری روی سفال نیاز به دقت و ظرافت بسیار خاصی دارد و می توان انواع نقش های سنتی و فانتزی را روی سفال به تصویر کشید.

کاربرد ظروف سفالی بسیار گسترده و وسیع می باشد. این کالا ها در قالب سرویس پذیرایی در رنگ های بسیار شیک، انواع پارچ و لیوان، گلدان های تزئینی با زمینه ساده یا طراحی شده مورد استفاده قرار می گیرند‌.

در شهرهای توریستی و تاریخی این کالاها به عنوان یک سوغاتی و نماد فرهنگ و تمدن یک شهر در تمامی فروشگاه ها عرضه می شوند. سفال ایران بسیار با دوام و ماندگار می باشد و با ساختار خاصی که دارند دچار شکستگی نخواهند شد. 

تولید کننده ظروف سفالی خام

تولید کننده ظروف سفالی خامتولید ظروف سفالی خام با بیشترین تنوع و به کار گیری طرح های نوین در بیشتر استان های کشور  در حال بهره برداری می باشد. 

شرکت های تولیدی از مرغوب ترین خاک رس و خالص ترین نوع آن استفاده می نمایند و با به کارگیری نیروهای مجرب و توانمند این حرفه، سفال هایی بسیار مستحکم ،تو پر و با وزن سبک به بازار عرضه می نمایند. 

این محصول با برند های تجاری معتبر به خارج از کشور نیز صادر می شود. تجارت این کالا در داخل کشور نیز بسیار پر رونق می باشد. بسیاری از فروشگاه های سفال در بازار داخلی در حال فعالیت بوده و انواع سفال خام و تزئینی را جهت فروش ارائه می کنند.

سفارش این کالا در تمامی طرح ها و رنگ ها از طریق سایت های وابسته به این شرکت ها امکان پذیر می باشد. این محصول دارای خدمات مشاوره ای و پشتیبانی نیز می باشد. 

این کالای صادراتی و تجاری قیمت های بسیار مناسبی را شامل شده و تخفیف های بسیار پر سودی را به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما