تولید کننده بشقاب سفالی میناکاری

تولید کننده بشقاب سفالی میناکاری تمام تلاش خود را می کند، تا محصولی با کیفیت و ارزان قیمت تولید و در بازار عرضه کند. این محصول به دلیل داشتن کیفیت و قیمت مناسبش بسیار پر فروش می باشد. این بشقاب سفالی در بیشتر برای تزئینات و دکوراسیون منزل استفاده می شود. برای خرید این محصول با کیفیت و ارزان قیمت می توانید از طریق وب سایت ما اقدام کنید.

تولید کننده بشقاب سفالی میناکاری

کاربرد انواع بشقاب سفالی میناکاری

کاربرد انواع بشقاب سفالی میناکاری

بشقاب سفالی میناکاری هم جنبه تزئینی و هم جنبه کاربردی دارد. از بشقاب میناکاری روی سفال را می توانید برای سرو انواع خوراکی ها استفاده کنید، یا در ویترین منزل خود قرار دهید. رنگ های زیبای استفاده شده بر روی بشقاب بسیار جذاب و چشم نواز است.
بشقاب سفالی میناکاری از سری محصولات صنایع دستی اصفهان است. وجود طرح و نقش های زیبا به همراه رنگ های شاد در ساخت بشقاب میناکاری باعث جذب مشتریان شده است. بشقاب میناکاری روی سفال می تواند به عنوان سرویس پذیرایی برای میهمان های شما مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید با بهره از ظروف میناکاری سفالی حس و حال خانه های قدیمی ایرانی را دوباره تداعی کنید. بشقاب میناکاری سفالی هم می تواند در ویترین منزل قرار دهید، و با رنگ های شاد میناکاری جلوه زیبایی به دکوراسیون شما دهد، و هم برای سرو انواع خوراکی ها بصورت کاربردی مورد استفاده قرار گیرد.
جنس بشقاب از سفال می باشد که با رنگ مخصوص میناکاری  تزئین گشته و پس از طراحی در کوره های مخصوص حرارت دیده است.  با این کاری رنگ ها پخته شده و بصورت لعاب زیبایی سطح بشقاب را پوشانده است. قطر بشقاب 16 سانتی متر بوده و مناسب برای سرو انواع خوراکی هاست. طرح های سنتی استفاده شده بر روی بشقاب الهام گرفته از نقش و نگار های ایرانی است. طرح تمامی بشقاب ها به یکدیگر متفاوت است.
در طراحی انواع بشقاب مینا کاری روی سفال بیشتر از رنگ های سبز , قرمز و سرمه ای برای رنگ زمینه طرح استفاده می شود. ممکن است سایز و شکل ظروف مینا کاری روی سفال کمی با یکدیگر متفاوت باشد

قیمت عمده بشقاب سفالی

قیمت عمده بشقاب سفالی

قیمت عمده بشقاب سفالی بسته به شرایط و اوضاع اقتصادی جامعه متفاوت است. قیمت خرید به صورت عمده بسیار پایین تر از قیمت خرید جزئی می باشد.  انواع بشقاب سفالی ارزان قیمت و با کیفیت را می توانید از طریق وب سایت ما خریداری کنید. بشقاب سفالی با تکنیک و تلفیق هنر میناکاری و سفال‌گری است، که حاصل خلاقیت هنرمندان ایرانی است. به طورکلی بشقاب‌ها برای منظورهای گوناگون ساخته می‌شوند. تنوع کاربردی آن‌ها باعث شده است که در فرم‌ها و اندازه‌های گوناگون عرضه شوند.

روی سطح داخلی هر دو ظرف، نقوش سنتی ایرانی با رنگ‌های مینایی نقاشی شده است. این بشقاب ها به رنگ های آبی، فیروزه‌ای، سرمه‌ای، قرمز، نارنجی و زرد می باشد. وقتی روی سطح ظروف دست می‌کشید برجستگی نقوش و قسمت‌های رنگی را احساس می‌کنیم. رنگ‌ها به دلیل داشتن غلظت زیاد روی سفال حالتی برجسته ایجاد کرده‌اند، که بسیار خوشایند است. سطح خارجی بشقاب با لعاب بی‌ رنگ پوشانده شده است. پس می‌توان آن‌ها را شست و برای کاربرد روزمره استفاده کرد. می‌توان در آن آجیل گذاشت و برای پذیرایی در مهمانی‌ها استفاده کرد. همچنین با توجه به ظاهر زیبا، جذاب و رنگ‌های شاد استفاده شده در این محصول می‌توان آن را در قفسه وسایل تزیینی خانه قرار داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما