جدیدترین شکلات خوری سفالی پایه دار

ظروف سفالی یکی از قدیمی ترین ظروف مورد استفاده بشر بوده است و با هنر سفالگری ساخته دست آدم می باشد. از سفال می توان ظروف، وسایل و لوازم منزل گوناگون مانند بشقاب، لیوان، گلدان و … ساخت که یکی از زیباترین این ظروف، شکلات خوری سفالی پایه دار است که در طرح و رنگ های مختلف با تعداد پایه های متفاوت درست شده است.

جدیدترین شکلات خوری سفالی پایه دار

فواید استفاده از شکلات خوری سفالی

فواید استفاده از شکلات خوری سفالی استفاده از سفال با دارا بودن حالت قلیایی درون ظروف باعث تازه ماندن مواد درون ظروف شده و جهت حفظ مواد و خوراکی های قرار گرفته در ظروف سفالی بسیار مفید می باشد. جهت حفظ و نگهداری شیربنی و شکلات استفاده شکلات خوری  سفالی پایه دار مورد تایید محققین بوده و علاوه بر حفظ تازگی شکلات با عبور رطوبت از فساد و  تغییر حالت شکلات جلوگیری می نماید.

با توجه به ترکیبات مورد استفاده در تولید شکلات هنگامی که در معرض مستقیم هوا قرار می گیرد به سرعت تغییر حالت داده و از فرم تولید شده خارج می گردد، که این امر باعث می شود تا مصرف کنندگان شکلات را در یخچال نگهداری نمایند، که در این شیوه مصرف با توجه به جذب سریع بو محیط به شکلات مزه و بوی شکلات نگهداری شده در یخچال تغییر می کند؛ با این توضیحات استفاده شکلات خوری پایه دار بهتربن طریقه نگهداری از این ماده خوراکی خوشمزه و محبوب می باشد.

ظروف سفالی که در شهرهای مختلف از خاک رس هنرمندانه تولید و به بازار عرضه گردیده عموما خام بوده و پس از تولید لعاب کاری شده و با طرح های مختلف و زیبا تزئین می گردد و روند ساخت آن ها با محصولاتی مانند ملامین مشهد گل کاملا متفاوت است؛ شکلات خوری سفالی پایه دار یکی از تولیداتی است که سفالگران علاقه زیادی به خلق آثار هنری زیبا بر بروی آن را داشته و همین امر باعث عرضه شکلات خوری سفالی پایه دار جدید با طرح های پتینه کاری و نگار گری روی سفال شده است.

مدل های جدید شکلات خوری سفالی پایه دار

مدل های جدید شکلات خوری سفالی پایه دارظروف سفالی تولید شده با هنرمندی و خلاقیت سفالگران و طراحان روی سفال در گذر زمان تغییرات زیادی داشته و در اعصار گوناگون اشکال متفاوت به خود گرفته است. در حال حاضر با بررسی نوع طراحی و ساخت ظروف سفالی به دست آمده از حفاری های باستان شناسان قدمت تاریخی آن اثر تعیین می گردد. یکی از این تولیدات سفالی بدست آمده قندان های و ظروف پایه دار می باشد که در این زمان به عنوان شکلات خوری سفالی پایه دار مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین استفاده شکلات خوری سفالی پایه دار علاوه بر حفظ طعم، تازگی و حالت شکلات در حفاظت و تداوم استفاده از آثار هنری و صنایع دستی که نشانگر تمدن ایرانی می باشد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول مانند قابلمه گرانیتی تکی از کیفیت بالایی برخوردار است.

شکلات خوری سفالی پایه دار جدید در مدل های تک پایه، دو و سه پایه تولید و با لعاب کاری، پتینه کاری، مینا کاری و نگار گری شده و ساده به بازار عرضه شده و به راحتی با سایر لوازم خانه قابلیت ست شدن را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما