صادرات پارچ سفالی رنگی به عراق

پارچ سفالی رنگی در انواع رنگ ها با بهترین طرح های عصر جدید و همچنین در طرح های سنتی و باستانی بسیار زیبا در بازار های فروش این کالا عرضه می گردد. این کالای ناب و اصیل ایرانی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نمایی خارق العاده برای شما می آفریند. این محصول زیبا به کشور های مختلفی صادر شده و از طرفداران بسیار بالایی برخوردار است.

صادرات پارچ سفالی رنگی به عراق

کاربرد های پارچ سفالی رنگی

کاربرد های پارچ سفالی رنگیظروف سفال ایرانی با توجه به قدمت چندین هزار ساله از کیفیت و تنوع بسیاری برخوردار می باشند. امروزه انواع مختلف ظروف سفالی در طرح های جدید و مدرن در بازار دیده می شود.

این کالا در تمامی استان ها دارای نمایندگی می باشد و به صورت کلی و عمده می توان این کالا را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمود. امروزه این کالا در بازار خارجی نیز به عنوان یک کالای اقتصادی بسیار پر فروش می باشد.

پارچ های سفالی رنگی همراه با لیوان های ست آن می تواند انتخابی بینظیر در مهمانی ها، دورهمی ها و سایر مراسمات شما عزیزان باشد.

این پارچ های رنگی سفالی عظمت و شکوه خاص و بینظیری به فضای پذیرایی شما هدیه می دهد و تجلی عظمت خاک و سفالگر را به رخ هر بیننده ای می کشد.

از پارچ های سفالی استفاده های متنوعی می شود از جمله استفاده از آنها برای انواع شربت ها، نوشیدنی ها، انواع دوغ ها و هر نوشیدنی محبوبی که شما مدنظرتان باشد مورد توجه قرار می گیرد. 

این محصول در انواع مختلف سرویس های پذیرایی، انواع پارچ و لیوان ست و همچنین انواع دیگری از جمله بشقاب و سینی های بسیار زیبا توسط شرکت های تولید کننده به بازار عرضه می گردد. قیمت این کالا با توجه به کیفیت بالا و استحکام بالای این نمونه در برابر انواع آسیب ها و ضربات بسیار مناسب و ارزان می باشد.

صادرات پارچ سفالی رنگی به کشور های همسایه

صادرات پارچ سفالی رنگی به کشور های همسایهصادرات پارچ سفالی رنگی به کشور های همسایه از جمله عراق، امارات، ترکیه، پاکستان و بسیاری دیگر صورت می گیرد این محصول به علت استحکام و زیبایی خارق العاده اش محبوب کشورهای دنیا شده است.

خوردن آب در این ظروف سفالی زیبا می تواند بسیار دلچسب باشد،  این پارچ های سفالی علاوه بر زیبایی دو چندان آن از لحاظ بهداشتی نیز  مناسب ترین ظروف برای استفاده شما می باشد.

تمام مراحل تولید این ظروف تحت نظارت بوده و از نظر بهداشتی کاملا تایید شده می باشند. رنگ های به کار رفته روی این پارچ های سفالی بسیار با کیفیت بوده و با شست و شو پاک نمی شوند.

این محصول بدون هیچ شوینده ای تمیز می شود و در صورت استفاده از مواد غذایی چرب با استفاده از یک شوینده معمولی،  فوق العاده سریع،  چربی ها از آن جدا شده و تمیزی آن می درخشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما