صادرات کاسه سفالی لعابدار

این مرکز فروشنده ی انواع کاسه سفالی لعابدار در ایران می باشد. در این جا انواع ظرف های سفالی لعابی با شکل ها و طرح های متفاوت موجود است. مرکز فروش اصلی کاسه سفالی در ایران انواع این محصول را برای فروش عرضه می کند. شما می توانید این محصول را هم اکنون به صورت عمده برای صادرات خریداری نمایید.
صادرات کاسه سفالی لعابدار

تفاوت کاسه سفالی لعابدار و خام

تفاوت کاسه سفالی لعابدار و خامبرای این که بتوانید بهتر تفاوتی را که بین کاسه سفالی خام و لعابدار وجود را درک کنید، باید ابتدا به بیان مفهوم لعاب بپردازیم.

لعاب یک پوشش است. پوششی که استادکار سفالگر بعد از این که کاسه گلی را آماده کرد، کاسه را با آن می پوشاند. لعاب را روی سفال به روش های مختلفی استفاده می کنند که عبارتند از:

  • لعاب شفاف
  • لعاب رنگین کمانی

استفاده از لعاب اهمیت دارد زیرا می تواند به میزان زیادی ظرف های سفالی را زیباتر جلوه دهد. برای این که یک ظرف لعابی داشته باشید، باید حتما یک کاسه سفالی خام داشته باشید.

در واقع سفال خام، مرحله قبل از لعاب است. شما می توانید یک کاسه سفالی خام خریداری کنید و سپس با سلیقه خود آن را رنگ آمیزی نمایید، و به آن لعاب بدهید.

در بازار نیز ظرف های سفالی لعابی و ملامین مشهد گل در طرح و شکل های بسیار متنوع وجود دارند، که شما به راحتی می توانید آن ها را خریداری نمایید.

روش صادرات کاسه سفالی لعابدار

روش صادرات کاسه سفالی لعابدار صادرات ظرف های سفالی اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا می تواند سبب شود که ارزهای بین المللی به کشور ما وارد شوند، و اقتصاد ایران رونق بیشتری گیرد. در حال حاضر صادرات این محصول به کشور عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت می گیرد.

ظرف های سفالی مانند قابلمه گرانیتی تکی که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرند، باید درجه یک و مرغوب باشند. هم چنین باید آن ها را در بسته بندی هایی بسیار شیک قرار داد تا بتوانند نظر مشتری ها و خریداران را به خود جلب نمایند.

در حال حاضر کاسه های سفالی لعابدار ایرانی را که بسیار باکیفیت هستند در شانه های تخم مرغی و با بسته بندی هایی بسیار بد می فروشند. این یکی از مهم ترین ضعف هایی می باشد که در صادرات این محصول وجود دارد.

چنانچه شما بتوانید کاسه سفالی لعابدار را بسته بندی زیبایی نمایید، می توانید آن را با قیمت خیلی خوبی در بازار جهانی برای فروش عرضه کنید. صادرات کاسه سفالی با این روش می تواند یکی از مهم ترین کارهایی باشد که برای پیشرفت اقتصاد در کشور خود انجام داده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما