فروشندگان ظروف سفالی فانتزی

سفال یکی از زیبا ترین متریال ها برای تولید ظرف و وسائل تزئینی می باشد. تقریبا اکثر ظروف سفالی به شکل پیاله و کوزه هستند که تا قبل از اختراع شیشه توسط انسان، کاربرد زیادی داشته اند. هنر سفالگری در ایران و سایر نقاط جهان همچنان وجود داشته و بسته به منطقه ی مکانی، طرح و تزئین این ظرف ها با یکدیگر متفاوت می باشد. امروزه از سفال برای ساخت ظروف سفالی فانتزی با طرح های متنوع و جذاب استفاده می شود. ظرف های فانتزی سفالی به واسطه طرح و رنگ های جذابی که دارند می توانند جلوه ی زیبایی را به محیط خانه ببخشند. 

فروشندگان ظروف سفالی فانتزی

مزایای استفاده از ظروف سفالی فانتزی

مزایای استفاده از ظروف سفالی فانتزیظروف سفالی از خاک رس ساخته می شوند. خاک رس در حالت گل، خاصیت چسبندگی بالا و نفوذ پایینی دارد و بعد از خشک شدن دارای استحکام بسیار قوی می شود. قدم اول برای ساخت ظرف سفالی فانتزی و بطور کلی هر نوع ظرف سفالی دیگر، انتخاب خاک رس مناسب و عاری از ناخالصی و سنگ ریزه می باشد.

اگر بخواهیم روند تولید ظروف سفالی فانتزی را بیان کنیم می توان مراحل را بطور کلی بصورت زیر بیان کرد: 

  1. تهیه مقدار کافی خاک رس مرغوب و خالص برای داشتن کیفیت بالاتر 
  2. تبدیل خاک رس به گل با اضافه کردن آب با درصد مناسب
  3. ورز دادن مناسب گل برای ترکیب و چسبندگی بیشتر گل و خروج هوای اضافی از آن
  4. طراحی و شکل دادن به گل بوسیله میز گردان و سپس جداسازی آن. در این مرحله می توان از قالب های آماده مخصوص نیز استفاده کرد.
  5. قرار دادن ظروف در سایه ( گرما و نور مستقیم باعث تبخیر یکباره ی گل و ترک خوردن ظرف می شود)
  6. انتقال ظروف به کوره و تنظیم مناسب حرارت برای خشک شدن ظروف
  7. تزیین و رنگ آمیزی ظروف 

برای زیبایی بیشتر  ظرف سفالی می توان آن ها را با لعاب و رنگ تزئین کرد. استفاده ظروف سفالی فانتزی علاوه بر زیبایی، فواید پزشکی نیز بدنبال دارد. اثبات شده است که ظروف امروزی مقداری فلز را وارد غذا کرده که برای سیستم گوارش بدن بسیار مضر می باشد. 

فروشنده معتبر ظروف سفالی فانتزی

فروشنده معتبر ظروف سفالی فانتزیکارگاه های تولیدی و افراد زیادی نیز به تنهایی اقدام به تولید ظروف تزئینی سفالی می کنند. به همین دلیل طرح های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که همین فراوانی باعث می شود تا طیف وسیعی از سلیقه ها پوشش داده شود.

 فروشگاه ظروف سفالی فانتزی در سطح کشور، طرح ها و سایز های متنوعی از این محصول را ارئه می دهد که خریداران می توانند از میان انوع مختلفی از نقش ها اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود کنند. همچنین امکان خرید اینترنتی نیز از طریق سایت های معتبر فروش این محصول فراهم می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما