فروش هفت سین میناکاری سفالی

سفال و محصولات سفالی در ایران قدمت بسیار بالایی دارند و با توجه به ریشه دار بودن صنعت سفال سازی در ایران محصولات سفالی همچون گلدان سفالی توپی بسیار طرفدار دارد و این محصول در ایران و کشور های دیگر استقبال  فروانی داشته و بسیار مورد توجه قرار گرفته است در ادامه مقاله به ویژگی ها و روش ساخت هفت سین میناکاری سفالی این محصول اشاره می کنیم

فروش هفت سین میناکاری سفالی

دلیل انجام میناکاری بر روی هفت سین سفالی

دلیل انجام میناکاری بر روی هفت سین سفالیبرای ساخت هفت سین سفالی تبحر و تخصص کافی لازم است زیرا شما باید در هنگام ساخت به جزییات دقت کنید. این هنر درایران دارای قدمت 5 هزار ساله است امروزه بیشتر مینا کاری روی مس انجام می شود اما به دلیل استقبال فراوان مینا کاری روی محصولات متفاوتی همچون هفت سین سفالی انجام می شود.

این محصول مانند آرکوپال مقصود بیضی در ابعاد و بسته بندی های متفاوتی وارد بازار می شود. قیمت ها روز به روز در حال تغییر هستند لطفا قبل از خرید استعلام کنید. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت باید یکی از مواردی باشد که تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول به آن دقت کنند. در فروشگاه اینترنتی می توانید به سادگی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحت سفارش خود را ثبت کنیدو را دریافت کنید.

طرح ها و نفچقش های متفاوتی از دوران قاجار تا به امروز بر روی انواع ظروف سفالی انجام شده است که اکثر آن ها توسط خریداران مورد استقبال قرار گرفته است و این روز ها مینا کاران طرح های به روز و جدید تری هم به نقوش قبلی اضافه و روانه بازار کرده اند.

مرکز فروش هفت سین میناکاری سفالی

مرکز فروش هفت سین میناکاری سفالیمراکز فروش بسیاری در سراسر کشور افدام به فروش این محصول می کنند که شهرهای کویری در این زمینه پیش رو هستند. ااین محصول هم در داخل و هم در خارج از کشور مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است و طرفداران خاص خود را دارد.

ایران دارای مراکز تولیدی­  باکیفیت و مرغوب تولید محصولات مینا کاری و مواردی مانند ملامین نگین یزد می­ باشد که عرضه کننده به بازار های داخلی در سر تا سر کشور هستند. 

این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که در زیر به مواردی که پر طرفدار هستند اشاره می کنیم:

  • گلدان های سفالی
  • لیوان های سفالی
  • بشقاب های سفالی
  • ظروف مخصوص دیزی
  • قاشق چنگال های سفالی

 

اگر تمایل به خرید عمده این محصول دارید باید به مراکز معتبر مراجعه کنید که البته در این مراکز انجام میناکاری به سرعت انجام می شود و سفارش ها به شما تحویل داهد خواهد شد. ظروف سفالی به دلیل استقبال های فراوان کشورهای همسایه توسط بازرگانان به این مناطق ارسال و سالانه ارز آوری بالایی برای کشور دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما