مرکز پخش میوه خوری پایه دار سفالی

در بخش توزیع میوه خوری پایه دار سفالی، هدف بر روی این اصل پایه گذاری شده که طی روز های متوالی نمونه هایی قشنگ تر وارد بازار خرید شوند. معمولا پخش میوه خوری سفالی در این زمینه به همه گونه ابعادی از از این تولیدات مربوط می شود و مانند آرکوپال مقصود بیضی نرخ های متفاوتی را برای عرضه خواهید دید.

مرکز پخش میوه خوری پایه دار سفالی

انواع میوه خوری سفالی

انواع میوه خوری سفالی ظروف پذیرایی که از جنس سفال هستند، تحت تاثیر عوامل مختلفی طبقه بندی شده و در رده های متعددی جای می گیرند. در تعریف کامل و همه جانبه ای باید بگوییم که وسایل مورد نظر در دو دسته اصلی قرار می یابند و آن ها عبارتند از:

  1. اقسام پایه دار : طراحان در کارخانه های صنعتی بسیار همت می کنند تا از فریم و الگو هایی جالبی برای تهیه کردن، زیبا ترین محصولات آغشته به خاک رس بهره ببرند. این ظروف تا حدی شکننده هستند و نیاز به مراقبتی شدید و دائمی دارند. از نظر خصوصیات فیزیکی باید اشاره کنیم که ابعاد آن ها در چند مدل کوچک، متوسط و بزرگ در نظر گرفته می شود. اندازه های مذکور خیلی استاندارد هستند به طوری که ارتفاع، گودی و قطر شان با یکدیگر هماهنگی دارند. برای این که تکیه گاه مستحکمی جهت ایستاده نگه داشتن آن ها وجود داشته باشد در قسمت های زیرین، چندین پایه را از داخل قالب در می آورند. به این صورت پایه ها پس از خشک شدن تولیدات، توانایی ثابت نگه داشتن ظرف را با میوه های درون شان دارند. البته نا گفته نماند که گاهی برای تنوع بخشی بیشتر از عناصر فلزی برای ایجاد پایه های ستونی استفاده می کنند.
  2. تولیدات بدون پایه : دسته ای دیگر از انواع میوه خوری سفالی هستند که به نام، طروف بی ستون شهرت پیدا کرده اند. در زمینه ساخت آن ها کلیه ابعاد به گونه ای تخمین زده می شوند که نیازی به وجود، پایه های اضافی برای ثابت نگه داشتن نباشد. بنابراین به این شکل کف میوه خوری ها را کاملا مسطح می سازند که بتوانند، بر روی میز یا هر بستر دیگری بدون لغزش و خم خوردگی قرار بگیرند

مدل هایی که عنوان نمودیم مانند ملامین نگین یزد هر کدام دارای طراحی های مخصوصی هستند و از اشیای زینتی رنگی، برای افزایش درخشندگی آن ها استفاده می شود. معمولا در برخی از نمونه های یاد شده دسته هایی را هم در کناره ها ایجاد می کنند تا حمل و نقل شان، خیلی راحت تر صورت پذیرد.

فروشنده عمده میوه خوری سفالی

فروشنده عمده میوه خوری سفالی در صورت جست و جوی دقیق نشانی الکترونیکی سایت می توانید مکاتبات فوری با فروشنده پیدا کنید. این وظیفه به ما تعلق یافته که محصولاتی درجه یک را با آخرین استاندارد و در بسته هایی چند کیلویی به فروش برسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما